
Barbarská 30. léta
A v dubnovém čísle přidáváme další tváře – těch, kteří magazín pravidelně tvoří. Inspirací bylo právě číslo třicet, proto Karolína Ryvolová vyfotila barbarský tým v atmosféře 30. let.
„Dokázali jsme něco, čemu nikdo nevěřil, vybudovali jsme silný lifestylový magazín na jihu Čech, kterému roste náklad i čtenost,“ říká šéfredaktor Jan Štifter. Od loňského roku má Barbar distribuci v celé zemi: tisíce kaváren, restaurací, fitness center nebo kadeřnických salonů má pro své zákazníky vždy připravené aktuální číslo jihočeského časopisu.
„Jsem si jistý, že Jihočeský kraj neměl nikdy tak velkou reklamu, jako dnes díky časopisu Barbar. Nabízíme příběhy zajímavých lidí, prezentujeme úspěšné Jihočechy a dáváme tipy na místa, která stojí za návštěvu, jak pro čtenáře z našeho regionu, tak z celé republiky,“ vysvětluje Štifter.
Při vydání prvního čísla provokoval svým prohlášením, že chce zaparkovat BMW mezi trabanty regionálních médií. A provokuje stále – svou vizi nezměnil. „Lidem se líbí nejen témata, ale i papír, design stránek, fotky. Často se diví, že to není časopis z Prahy, ale z Budějovic. Daří se nám kvalitu ještě zvyšovat. Jenom skutečnost, že jsme získali autorské texty od slavných českých spisovatelů a otiskovali snímky nejuznávanějších českých fotografů, dělá časopis Barbar výjimečným regionálním titulem,“ doplňuje šéfredaktor Jan Štifter.