Firma HappyFoto uspěla v prestižní soutěži
Kdo vás do letošního ročníku nominoval?
Nominace jsme se dočkali od jednoho našeho partnera, a bylo to pro nás velké překvapení. Samozřejmě jsme tuhle výzvu rádi přijali.
Jak jste vnímali události uvnitř firmy?
Už samotná nominace byla oceněním celé společnosti. Všimla jsem si, že ji sdílejí zaměstnanci na svých facebookových profilech a měla jsem z té sounáležitosti obrovskou radost. Také jsme požádali o podporu naše zákazníky, kteří zahltili server Českého Goodwillu, kvůli jejich masivní odezvě chvíli nešlo vůbec hlasovat.
To pro vás musí být pohlazením po duši.
Denně dostáváme děkovné e-maily, jsem za ně ohromně ráda. A to, že se lidé tak masivně rozhodli, že nás podpoří, pro mě znamená, že naše práce dává smysl, že se tu nemordujeme jen tak. Protože my nedostáváme výplatu od zaměstnavatele, pro nás je výplatou každý zákazník, tahle filozofie je pro naši firmu velmi důležitá.
Před chvílí jsme se byli podívat ve vaší expediční hale, kde sedí spousta lidí a chystá balíčky pro zákazníky. Má vaše skvělé umístění v soutěži vliv na ekonomiku firmy?
Zatím je brzy hodnotit, teď je nejsilnější sezona v roce. Český Goodwill pro nás znamená posílení značky, a pokud se to promítne do čísel, budeme samozřejmě jenom rádi.
Před Vánocemi jste tiskli tisíce fotoknih a kalendářů. Kdy jste vánoční objednávky uzavírali?
V HappyFoto jsme velmi rychlí a spolehliví. Aby zákazníci měli kalendář nebo fotoknihu pod stromečkem, měli čas na objednávku až do 13. prosince.