Rodokmeny od mojedejiny.cz

Thumbnail

Vítězem se stávají… AUTA BOREK a.s.!

Renomovaný jihočeský prodejce automobilů značek Renault a Dacia získal prestižní ocenění Dealer roku 2018.
PR
07. Červen 2019 - 10:50

Milovníci Renaultů a Dacií o autorizované prodejně těchto dvou značek se sídlem na Borku už dávno vědí. Vždyť v Českých Budějovicích tato společnost působí již přes dvacet let. Za tu dobu se z ní díky kvalitním službám a přátelskému postoji k zákazníkům stala prodejna, s níž ostatní automobilky musejí počítat. Správnou cestu, kterou se tento autosalon vydal, potvrzuje i letošní absolutní vítězství v soutěži Dealer roku 2018. Francouzský výrobce Renault Group tímto způsobem celosvětově oceňuje ze 134 zemí celého světa a dvanácti tisíc prodejců koncesionáře, kteří na národní úrovni vynikají zhruba v devíti hodnotících kategoriích. Důležitá je také skutečnost, že se společnosti AUTA BOREK a.s. podařilo titul získat již podruhé s odstupem pěti let.

„Jde především o plnění cíle objednávek nových vozů, zákaznické spokojenosti či odběru náhradních dílů,“ upřesnil obchodní ředitel AUTA BOREK a.s. Marek Červený, který se společně s předsedou představenstva společnosti Ing. Lubomírem Půlpánem zúčastnil počátkem dubna slavnostního ceremoniálu předání ceny na Stade de France – francouzském národním stadionu v Paříži.

Ve společnosti AUTA BOREK a.s. sázejí na kvalitu a komplexnost služeb. Cestu si sem najdou nejen ti, kteří chtějí zakoupit nejnovější model Renaulta nebo Dacie. K dostání jsou zde i ojetá vozidla a k dispozici je i kvalitní servis s vlastní karosárnou a lakovnou, v níž je zajišťováno lakování vozidel i pro jiné značky.

„Na vavřínech rozhodně nespíme, snažíme se stále jít dál. Vloni proběhla kompletní proměna naší prodejny, o rok dříve jsme otevřeli takzvaný Renault Store, kdy jsme interiér autosalonu na Borku a v Táboře přizpůsobili nejvyššímu standardu v našem oboru. Došlo na globální změnu korporátní identity Renault z pohledu exteriérových vizuálních změn, celá prodejna dostala nový plášť,“ vysvětluje Marek Červený. Z jeho slov ale vyplývá, že základním kamenem úspěšného prodeje automobilů jsou lidé, zaměstnanci. Ti, kteří se starají o zákazníky či pracují v servisních službách a snaží se poctivě vyhovět všem, kteří o vozy projeví zájem. Zákaznická zpětná vazba má pro autosalon velký význam, je prakticky doložitelná při každém prodeji či servisním zásahu.

„Pokud náš klient souhlasí, je mu zaslán dotazník spokojenosti. Pracujeme pak s relevantními daty, z nichž v další práci s lidmi vycházíme. Sázíme na dobré vztahy a osobní přístup, jsme na jednom místě už dlouho a s minimální mírou fluktuace zaměstnanců. Zákazníci se k nám tedy vracejí nejen díky své věrnosti ke značce, ale především po dobré zkušenosti s konkrétními pracovníky,“ říká obchodní ředitel.

AUTA BOREK a.s. systematicky prodávají své vozy zejména do středních firem a mají také stabilní kmen privátní klientely zákazníků. Na trhu uspěly tradičně vozy nižší a střední třídy, tedy Renault Megane a Renault Clio, zájem zaznamenal dealer i o modely SUV či MPV. Budoucnost vidí například v prodeji řady elektromobilů Z.E. (Zero Emision), které již mají v nabídce. Jedná se o tři modely, jež jsou poháněny čistě elektromotorem.

„Velkým překvapením pro výrobce i pro nás je vzestup prodeje vozidel Dacia. Automobily této značky ovládly nejen východní, ale i západní trh, a je o ně takový zájem, že poptávka výrazně převyšuje kapacitu výroby. Důvodem tohoto úspěchu je jednoznačně zajímavý ekonomický poměr nákupu a užitné hodnoty vozu. Trendem se také stává návrat k základní funkci automobilu. Lidé chtějí jednoduše jezdit a netouží po posledních technických výkřicích, jež mnohdy řidiče spíše obtěžují a nesou s sebou i složitější servisní náročnost, která se promítá do provozních nákladů,“ uzavřel Marek Červený.