Doppler: Počasí nás baví
Tady platí, že všechno jde. Nic není nemožné. Co třeba zahradní polstry, které mohou být celoročně venku? Jsou vyrobené ze speciálního molitanu, přes který steče voda. Materiál funguje dokonale: je chráněný nejen před vodou, steče z něj ale také džus nebo víno. Zůstává suchý, čistý a dlouho vydrží.
„Výrobky Doppleru patří k tomu nejlepšímu na českém trhu. Stojí za tím nejen spolupráce s kreativními designéry, ale také poctivá práce ve výrobě,“ říká obchodní manažerka Zdeňka Čermáková.
V Doppleru naslouchají zákazníkům – právě jejich otázky a požadavky posouvají společnost dál. Proto se soustřeďují nejen na sériovou výrobu, ale také na speciální zakázky. Protože každý zákazník je specifický. Oslovuje ho jiný materiál, tvary, vzory. Na Doppler se lidé obracejí především díky vyhlášené kvalitě. Řada zákazníků přichází opakovaně, pro nové doplňky nebo pro zcela novou sérii nábytku. Její přehlídku můžete vidět přímo v Trhových Svinech, v prodejně, která otevírá brány už 1. dubna. Chystají tam přehlídku stolů, židlí a lavic, ale také houpaček, závěsných křesel nebo lehátek. Pohodlí v zahradě a za každého počasí – právě to je Doppler.
70 LET INOVACÍ
Už od počátků firmy, která se rozjela krátce po 2. světové válce, se Doppler specializuje na deštníky a slunečníky. Mají za sebou přes 70 let nápadů a inovací. A tak nedávno uvedli na trh malý deštník, který je lehčí než tabulka čokolády. Váží jen 99 gramů. Úchvatný je deštník, který lze po použití zavřít tak, aby mokrá část zůstala uvnitř. Nebo deštník Carbonsteel, ten testovali v tunelu BMW a zkoušky prokázaly, že vydrží i vítr o nárazu 100 kilometrů v hodině. „Odolal neuvěřitelnému náporu, silnému větru, a abychom si ověřili i jeho kvality při dešti, stříkali na něj hasiči vodu z vodních děl,“ popisuje Martin Žaloudek, který má v Doppleru na starosti marketing.
Doppler tak přesně naplňuje svůj slogan: Počasí nás baví. Jeho výrobky chrání za deště i ostrého slunce. Chloubou je teď největší slunečník, který pokrývá plochu 5 x 5 metrů. Jeho součástí jsou také lampy a topení, aby se pod ním dobře sedělo i za chladnějších večerů. O adventu byly slunečníky k vidění na Václavském náměstí, kde Pražanům zpříjemňovaly návštěvu vánočních trhů. „Zakryjí podobnou plochu jako pergola a jsou velmi vkusné. Pomalu mizí doba s unifikovanými reklamními slunečníky, lidé hledají něco lepšího,“ doplňuje Martin Žaloudek
Proto Doppler investuje do nejlepších návrhářů. Proto nabízí unikátní potisky nebo výšivky, přesně na přání zákazníka. A právě proto splní téměř každé přání, nebojí se totiž experimentovat. Sahá po originálních materiálech a ohromuje nápady. Trend, který Doppler zaznamenává v Rakousku, brzy dorazí i do Čech – právě Rakušané si s oblibou objednávají deštníky s originálními látkami nebo zvláštní rukojetí a do deštníků promítají své představy o vlastním designu.
Přijďte se inspirovat přímo do Trhových Svinů, kde je Doppler doma. Jako ochutnávka může posloužit e-shop www.dopplershop.cz. Při nákupu nad 2000 Kč navíc společnost nabízí rozvoz zdarma po celé České republice.