Radost z péče o auta
Rodinná firma, kterou založil již v roce 1997 otec Klement Dvořák se svým synem Radkem a kde dnes působí také sestra současného majitele Radka Dvořáka, Jitka, čítá více než dvacet zaměstnanců. Zabývá se kompletním pneuservisem i autoservisem. Nabízí kompletní služby pro všechny typy automobilů, od osobních až po ty nákladní. A tím to nekončí. S časem jde vše dopředu a ve službách tomu není jinak. Proto firma aktivně reaguje na potřeby trhu i na poptávky zákazníků a stále nabízené služby rozšiřuje. Ono to vlastně ani jinak nejde, konkurence nikdy nespí. Proto se v DM Servisu umějí postarat vlastně o téměř vše, co má kola a motor – potvrzují to v rozhovoru Radek Dvořák a Jitka Burianová.
Kdo jsou vaši zákazníci a co je tou přidanou hodnotou vašeho servisu?
Radek Dvořák: V portfoliu zákazníků máme velké věhlasné firmy a společnosti, kde se staráme o celé jejich vozové parky, firmy menší, kde se jedná třeba jen o několik aut, ale i soukromé majitele jednoho či více vozů. Chceme, aby se u nás stejně dobře cítil každý, kdo o naše služby projeví zájem.
Řada našich zákazníků se na nás obrací opakovaně více než dvacet let, se spoustou zákazníků máme dlouhodobé dohody. Potkáváme se pravidelně, minimálně dvakrát do roka při přezouvání. Jako přidanou hodnotu bych označil právě tu trvalou spolupráci. V našem systému máme zaznamenány veškeré provedené zásahy na každém vozidle. To nám hodně urychluje komunikaci a také pomáhá řešit další požadavky a potřeby zákazníka. Máme přesný přehled, zákazník si nemusí nic nikam poznamenávat, nemusí si pamatovat. U těch větších vozových parků bychom si to již ani my nedokázali představit jinak.
Jitka Burianová: Reakce na odvedenou práci jsou téměř vždy kladné, a to je to, co chceme, proč to děláme. Těší nás, když zákazník od nás odjíždí spokojený, s úsměvem na rtech. Nedávno nám třeba naše zákaznice jako poděkování za náš servis upekla dort. Bylo to velice milé. Právě tihle spokojení zákazníci nám dávají sílu a energii v naší práci pokračovat.
Jak je to s objednáváním se na servis? Musí se zákazník objednat?
Jitka Burianová: Ano. Objednání předem nutné je. Je to hlavně z důvodu omezené kapacity pracovišť a široké škály služeb, které nabízíme. Naplánovaný servis poskládáme tak, aby si zákazník mohl s autem odjet v termínu bez zbytečného čekání. Ono si například přezout vozidlo, vyměnit brzdy, vyměnit olej, doplnit kapaliny, udělat emise i STK, vyčistit klimatizaci a nakonec auto umýt žádá určitě přesný sled jednotlivých úkonů, a to bez plánování skutečně nelze.
Radek Dvořák: Jedině tak můžeme auta předávat na dohodnutý čas našim zákazníkům zpět. Spokojeni jsme pak všichni.
Jitka Burianová: Samozřejmě se často stane, že zákazník přijede neobjednaný, jen tak na blind, jak se říká, protože se mu vozidlo porouchá právě teď. Také v těchto případech se snažíme najít řešení. Minimálně napojíme auto na diagnostiku, zjistíme závady i čas potřebný na opravu a domluvíme potřebné. Někdy se jedná o banality, které umíme opravit ihned, jindy si oprava žádá více času třeba z důvodu nedostupného náhradního dílu. Pro tyto případy máme také řešení, a to zapůjčení náhradního vozidla. Vše se dá domluvit, naplánovat.
A jak je to s pneuservisem? Také je potřeba objednání?
Jitka Burianová: Mimo sezonu přezouvání to potřeba není, umíme si poradit okamžitě, disponujeme pro tyto případy také velice slušnou nabídkou nových pneumatik. Ale v době naší sezony to určitě nutné je. A to právě z důvodu hladkého a co možná nejrychlejšího průběhu přezutí. Pro objednání může zákazník využít hned několika možností, přijímáme objednávky po telefonu, e-mailem nebo také on-line prostřednictvím našich webových stránek www.dmserviscb.cz. Doba vyřízení požadavků na přezutí se mění se sezonní křivkou. Také záleží, zda má zákazník u nás gumy uskladněné, či nikoliv. V současné době máme uskladněných na 1200 sad pneumatik.
A jaké máte další plány do budoucnosti, smím-li se zeptat?
Radek Dvořák: Budoucnost určitě plánujeme. Předloni jsme otevřeli druhou provozovnu na Okružní ulici v Českých Budějovicích. Tam máme pneuservis pro osobní, dodávková, nákladní, zemědělská i stavební vozidla. A v tomto duchu bychom rádi pokračovali dál. Nové prostory, noví lidé nám zase pomohou rozšířit naše možnosti, vylepšit služby. Zde se ale potýkáme s velkým nedostatkem kvalitních lidí. Ti, kteří se vyučí řemeslu, často vůbec do servisu nenastoupí. Chtějí práci jednodušší, lehčí. A nám nezbývá než hledat dál. Často nám nedostatek zaměstnanců kompenzují naše děti, tedy hlavně synové.
Jitka Burianová: Co říci závěrem? Snad jen…Přijďte se sami přesvědčit o službách a nabídce firmy DM Servis a nechte hýčkat sebe i své auto.