Rodokmeny od mojedejiny.cz

Thumbnail

Rebel z Viva Design

Možná ho znáte jako streetworkera. Možná s vámi dělal rozhovor do týdeníku nebo ho vídáte jako číšníka za barem. Teď se stal David Andrlíček tváří kreativní firmy Viva Design.
Jan Štifter, foto: Václav Peták
21. Září 2017 - 17:15

Všechno dělal rád a vždycky ho to nějak formovalo. Jako koordinátor festivalu Jeden svět zjistil, že život má řadu podob a žádná nemusí být správnější než jiná. Zásadní byl pro něj půlrok, který strávil s partou Američanů na misii, cestoval po různých koutech Evropy a stavěl domy pro seniory. Nebo doba, kdy pracoval ve speciální škole. „Bez toho všeho ze mě mohl být průměrný nevýrazný třicátník,“ říká David Andrlíček, potetovaný kluk s barevnou hlavou. Mimochodem, nechal si ji obarvit proto, aby se i ve svém věku ještě mohl cítit rebelsky, a není to póza: poslouchá jinou hudbu než většina lidí, svůj byt zaplňuje starožitnostmi a miluje urbex, kdy navštěvuje rozpadlé domy a chatrče, prolézá při tom křovím a cítí se třeba jako vy v galerii.

To setkání přišlo náhodou – a mělo přijít. Lidé z Vivy pomáhali Davidovi s grafikou při festivalu Jeden svět, až si nakonec plácli u piva a David se stal novou tváří společnosti Viva Design. „Baví mě, když přijde zákazník s nějakou představou a my mu ji můžeme splnit. Když to, co je nejdřív jen na papíře, se stane skutečností a výsledek je skvělej,“ popisuje svou motivaci David Andrlíček. Viva Design podle něj dává život designu: pracují na vzhledech produktů, jako jsou weby, ale i konkrétní výrobky, dovedou zpracovat marketingové strategie, zpracují celkový vizuální styl podniku, značky nebo akce, či grafický design knih nebo výstavních expozic. David Andrlíček ve firmě působí jako projektový manažer a produkční, takže dohlíží, aby všechno klapalo, pro ten výsledek, aby byl „skvělej“. „Vymýšlím, kam se vrhnout dál, koho oslovit a s jakou nabídkou přijít,“ zmiňuje.

Po šesti letech se teď také vrátil za bar do Café gallery MP7 na Žižkově náměstí v Táboře. „Jsou to jen takový brigádky, ale baví mě to,“ říká. Zajděte za ním na kafe nebo panáka a dejte se s ním do řeči. Třeba se v té barevné hlavě zrodí něco rebelského, co posune směřování vaší firmy nebo značky. Více na www.vivadesign.cz.