Ušetřete s Yello Energy
Co obvykle vede lidi k tomu, že změní dodavatele energií?
Existují asi tři hlavní důvody. Nejčastějším důvodem bývala návštěva podomního prodejce, který dokázal přesvědčit k podpisu smlouvy. Běžným impulzem ke změně je došlé roční vyúčtování, zvláště pak s případným nedoplatkem. Na třetím místě je nespokojenost se službami stávajícího dodavatele.
Bývají největší motivací především peníze, nebo vnímáte větší nespokojenost s tradičními dodavateli?
Na prvním místě uvádějí zákazníci finanční úsporu, ale je nutné dodat, že lidé se často v cenách neorientují. Obchodníkem uváděná úspora pak nemusí být tak velká, jakou slibuje zákazníkovi. Změny dodavatele výrazně nerostou, lidé si více vybírají a roli hraje především péče o zákazníka
Na co čekají lidé, kteří odebírají energie od velkých hráčů, a přitom by mohli platit méně?
Mnoho zákazníků má nedůvěru k novým dodavatelům, což je zkušenost masivního podomního prodeje energií z minulosti. Nyní se trh trochu vyčistil a zůstávají ti, kteří umějí zákazníka nejenom získat, ale také dlouhodobě obsloužit.
Máte spočítáno, kolik milionů jste zatím ušetřili všem svým zákazníkům?
Náš konzervativní odhad je, že ročně se jedná o desítky milionů korun. Dlouhodobý vztah s našimi zákazníky je pro nás prioritou, a proto nabízíme nejen výhodnou cenu, ale i kvalitní a dostupnou péči o zákazníky.
Nabídnete jinou cenu jednotlivci, a jinou třeba družstvu se sedmdesáti byty?
Je to vždy případ od případu, záleží na konkrétním odběru. Je to podobné, jako kdybychom se ptali, zda nákladní vůz dostane u pumpy lepší cenu paliva oproti motocyklu. Obecně můžeme říct, že cena bude podobná. Snažíme se mít nastavenou férovou cenu plošně.