Rodokmeny od mojedejiny.cz

Thumbnail

Zákaznické centrum CENTROPOL ENERGY, a.s. v Českých Budějovicích je v provozu již tři měsíce. Zákazníci jej vítají s nadšením

V polovině února se v Českých Budějovicích slavnostně otevřela kamenná pobočka jednoho z největších českých dodavatelů plynu a elektřiny, společnosti Centropol. Ta tím započala svou snahu přiblížit se k zákazníkům a vyhovět jejich přání osobního kontaktu, přestože se tento trend již zdál být dávnou minulostí.
PR text
18. Květen 2017 - 11:29

Přátelské uživatelské rozhraní zákaznických webů a četné e-shopy totiž nenabízeli to hlavní, a to je možnost jednat s obchodníky z očí do očí. „Pro Centropol je otevírání nových poboček i otázka firemní kultury. Zákazník je pro nás více než pouhé číslo na faktuře, proto bychom do konce roku rádi otevřeli zákaznická centra v každém kraji v České republice. V tuto chvíli máme pobočky na pěti místech, a to v Ústí nad Labem, v Olomouci, v Teplicích, v Pardubicích a právě i v Českých Budějovicích. Věříme, že to zákazníci ocení,“ říká obchodní ředitel Centropolu Tomáš Hlaváček.

A čísla vyplývající ze statistik slova pana Hlaváčka jen potvrzují. Osobní kontakt stále preferuje naprostá většina zákazníků, a to nejen těch starších, jak bychom se mohli domnívat. Před otevřením zákaznického centra v Českých Budějovicích CENTROPOL ENERGY, a.s. provedla malý průzkum, ze kterého vyplynulo, že lidé bez ohledu na věk či povolání v řadě případů mají opravdu raději osobní jednání. „Stále samozřejmě nabízíme možnost i online poradenství či poradenství po telefonu, postupné otevírání zákaznických center ovšem bereme jako krok kupředu. V současnosti evidujeme přes tři sta tisíc odběrných míst a toto číslo stále roste. Na rozdíl od jiných dodavatelů energií totiž neslibujeme, že jsme nejlevnější. Zákazníkům nabízíme férové ceny, za které se nemusíme stydět a se kterými jsou zároveň spokojeni. Velký důraz je ale také kladen na pozitivní a osobitý zákaznický přístup,“ uzavírá Hlaváček.

Zmiňované českobudějovické zákaznické centrum se nachází v ulici Nádražní č. p. 21 a na klienty tu čeká tým profesionálů připravených poradit a zodpovědět všechny dotazy. „Každému zákazníkovi, který přinese svá dosavadní vyúčtování za elektřinu či plyn, připravíme nabídku ušitou na míru a také malý dárek. Snažíme se vyjít všem vstříc a veškeré požadavky řešit individuálně,“ dodává k otevření první jihočeské kamenné pobočky Filip Trešl, regionální ředitel pro jižní a západní Čechy. Na pobočce je kromě jiného možné rovnou uzavřít smlouvu o dodávce energií a vyhnout se tak nutným byrokratickým krokům, které mnoho lidí od změny dodavatele odrazují.

 

VIDEO K OTEVŘENÍ POBOČKY SI PUSŤTE ZDE